Orange Energia zmienia markę i działa teraz jako Fortum

Od 1 października Orange Energia działa pod nową marką Fortum. Klienci mogą liczyć na ciągłość świadczenia usług energetycznych i fotowoltaicznych, a wszystkie dotychczasowe warunki umów pozostają bez zmian.


  • Zmiana marki wynika z finalizacji transakcji przejęcia Orange Energia przez Fortum.
    Oferta Fortum będzie dostępna we wszystkich salonach Orange Polska co najmniej do końca 2028 r..
  • Numery infolinii i rachunków bankowych pozostają bez zmian, zmienia się jedynie identyfikacja wizualna i adresy stron internetowych.
  • Fortum obsługuje ponad 2 mln klientów w regionie nordyckim i w Polsce, produkując prawie 99% energii z odnawialnych źródeł i elektrowni jądrowych.
  • Orange Energia, z ponad 130 tys. klientów, stanie się częścią obszaru Consumer Solutions Fortum, obejmującego Polskę, kraje nordyckie i Hiszpanię.

Klienci Orange Energia mogą być spokojni o ciągłość usług – wszystkie dotychczasowe warunki dotyczące zarówno energii elektrycznej, jak i instalacji fotowoltaicznych pozostają bez zmian. Zmiana marki wynika z finalizacji transakcji między Orange Polska a Fortum, w ramach której Fortum przejęło Orange Energia. Połączenie tych podmiotów pozwala klientom korzystać z konkurencyjnych ofert lepiej dopasowanych do ich potrzeb.

W ramach długoterminowej współpracy oferta Fortum będzie dostępna w salonach Orange Polska co najmniej do końca 2028 roku. Nie zmieniają się numery infolinii dla klientów indywidualnych (801 111 333) i biznesowych (801 177 777) ani numery rachunków bankowych. Zmiana dotyczy jedynie identyfikacji wizualnej marki i adresów stron internetowych, w tym elektronicznego Biura Obsługi Klienta.

Fortum jest wiodącym sprzedawcą energii w regionie nordyckim, obsługującym ponad 2 miliony klientów. Firma jest również jednym z najczystszych producentów energii w Europie, wytwarzając prawie 99% energii ze źródeł odnawialnych oraz elektrowni jądrowych. W Polsce Fortum działa od 2003 roku.

Orange Energia, licząca ponad 130 tysięcy klientów, zostanie włączona do obszaru Consumer Solutions, odpowiedzialnego za dostarczanie rozwiązań energetycznych dla ponad 2 milionów klientów w krajach nordyckich, Polsce i Hiszpanii. Przejęcie wpisuje się w strategię Fortum, skoncentrowaną na dostarczaniu czystej i niezawodnej energii, wspieraniu dekarbonizacji oraz rozwijaniu innowacyjnych usług dla klientów.

Źródło: Fortum